środa, 2 kwietnia 2014

Wycieczka do lasu

Ponieważ pogoda dopisała, postanowiłam zabrać swoje panny w plener, a konkretnie do lasu miejskiego w Olsztynie.
Oczywiście, jako że mam nieprzeciętne szczęście ;), nie byłam w lesie sama. Ilość ludności przypadająca na mój obszar samotności, była zdecydowanie zbyt wysoka. Coś jednak udało się pstryknąć :)

Mały, leśny elf :)

Na tarasie widokowym.

Wodna panna na suchym lądzie ;)

I na koniec, fantastyczna czwórka :D


A takie miałam widoki ^_____^






Dziś piję klasycznego earl greya. Z cytrynką :)

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, Asiu, jak zawsze. Cieszę się, że pogoda dopisuje, bo na pewno będzie ich więcej u Ciebie (zdjęć, znaczy się). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda była świetna, szkoda tylko, że ludziów tak dużo się plątało po drodze :D Nawet jeden rowerzysta zatrzymał się i cofnął, żeby zerknąć co porabiam >< Cieszę się, że zdjęcia przypadły Ci do gustu :*

      Usuń
    2. Piękne, jak zawsze. Jesteś bardzo utalentowana!
      Przepraszam, że odpowiadam z opóźnieniem, ale Blogger to jakaś pomyłka... żeby nie można było śledzić swoich komentarzy?! Zgroza. :<

      Usuń
    3. Taak, ostatnio blogger robi takie niespodzianki ><

      Usuń