czwartek, 17 kwietnia 2014

Różności

Za oknem pięknie świeci wiosenne słoneczko, oświetlając pozostałości przymrozku a ja postanowiłam napisać coś w tych pięknych okolicznościach przyrody :) Uzupełnię więc informacje o tym, co udało mi się zrobić w ramach dopieszczania moich lalek.

Po pierwsze, czapeczka, która idealnie nadaje się na wiosenne chłodne dni :) Nic to, że wyglada na iście jesienną, taka już moja natura.



Little Dal prezentuje się w niej uroczo, ale robiłam ją na rozmiar MH :) Czapeczka typu dynia (ma nawet stosowny ogonek) z melanżowej włóczki, którą wygrzebałam z szafy, oraz przesłodką drewniana owieczką.

Po drugie, kolejna torebka. Uszyłam ją ze starej koszuli, z którą nie miałam co zrobić ;)



Torebkę obszyłam koronką i dodałam ściągacz, żeby bronić jej zawartość przed złodziejami >.<

No i na deser, sukienka z surówki. Chciałam coś w stanie "surowym", tak jak noszą porządne dziewczyny na majówce w polu, czy innym garden party :D

Sukienka wyszła świetnie, choć to jeszcze prototyp, muszę poćwiczyć nad wykrojami.
Kwiatki i ranty wyszyłam błękitną nicią i dodałam bawełnianą tasiemkę na staniku i pasie.



Trochę wcześniej uszyłam fartuszek, z tego samego materiału co wyżej wymienioną torebkę. Oczywiście doszyłam owieczkę (jestem ich fanką w tym wydaniu), żeby było bardziej swojsko :) Fartuszek ma z tyłu zapięcie na guzik i wiązanie na sznurek.

Sukienka i fartuszek prezentują się równie dobrze razem jak i osobno , powiem nieskromnie :D


Na razie to tyle, ale mama zrobiła wiosenne porządki w swoich szafach i znalazła dużo fajnych rzeczy, więc szykuję się na szycie :) Karton pełen materiałów czeka na mnie cierpliwie.

                                                            ~~ * ~~

A w ramach oczekiwania na zamówienie od Amo Mirella, kupiłam sobie taką kiecę.

by sin-say

I wcale nie powiem, że kupiłam ją do tego, co ma do mnie przyjść lada dzień ;) To taki prezent od wielkanocnego zająca *.*


                                                               ~~*~~

6 komentarzy:

  1. Owieczki są słodkie. A można prosić więcej zdjęć sukienki, tak z bliska? :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy! Takie pudło materiałów to marzenie. :> A sukienka, którą zamówiłaś - piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda, zawartość kartonu wywołała u mnie efekt "wow, będę miała w czym wybierać" :D

      Sukienka jest świetna, dziękuję :)

      Usuń
  3. Piękną sukienkę sobie sprawiłaś.
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń