czwartek, 24 kwietnia 2014

Let me embrace you...

Awww... Kolejna wycieczka do lasu z moimi pannami zaowocowała świetną sesją :) Dziewczęta nabrały odwagi i pozowały dzielnie, Choć mała Ai nadal wygląda na wystraszoną ;)

Bez zbędnego przedłużania - oto efekt dnia dzisiejszego :)

Moja mała zadziora ;)

Zobacz zobacz, co to?

 Odpoczynek po długim marszu :)


Mała romantyczka
Powiem nieskromnie, że jestem zadowolona z efektów :) Może następnym razem uda mi się przemycić moje Monsterki :)

                                                 ~~ * ~~

I na koniec takie cudo ♥

                                                 ~~ * ~~

2 komentarze:

  1. Zdolniacha z Ciebie! Zwłaszcza ostatnie zdjęcie to mistrzostwo! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Dziękuję! Staram się pokonywać swoje słabości i odważniej zabieram moje maleństwa w teren. Pal licho innych, ja się dobrze bawię :)

      Usuń