niedziela, 20 kwietnia 2014

Wesołych Świąt :)


 Chciałam wszystkim życzyć udanych i radosnych Świąt.

Tym którzy obchodzą i tym którzy wolą trzymać się z boku, życzę miłego weekendu i niech Wam Wena sprzyja :)



                                                   ~~ * ~~


W tym roku zajączek wielkanocny zaszalał i przyniósł mi takie oto wyczekiwane cudo :)

by Amo Mirella
To i inne radości znajdziecie u Amo Mirella Wisiorek jest absolutnie cudowny. Każda dziewczyna zajmująca się lalkami znajdzie tam coś dla siebie - a właściwie na siebie :)


                                                  ~~ * ~~





2 komentarze:

  1. Na pierwszym zdjęciu jej mina mówi wszystko! Tak, ja też nie lubię jajek malowanych w cebuli, a które kilogramami serwuje moja mama (mam rację, że to cebula?). :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jajka malowane cebulą :) Mała nie była nimi zachwycona, choć ja nie mam nic przeciwko, dobrze się na nich ryje wzorki :)

      Usuń