wtorek, 3 listopada 2015

~~Beauty and the Fall ~~ czyli żywiczna piękność w zwiędłych krzaczorach ;)

Jesień kocham, nie raz to powtarzałam. Uwielbiam każdą jej wersję, nawet tę szarą, wilgotną i ponurą. Jesień ma wszystko co lubię: deszcze, mgły, kolorowe liście na drzewach i chodnikach, niepowtarzalny zapach. Nawet słońce jakieś takie inne, lepsze :) I nie ma piękniejszych wschodów i zachodów słońca, niż te, które zawsze obserwuję we wrześniu i październiku. No i te wszystkie swetry, szaliki, płaszcze, czapki, litry herbaty, gorąca czekolada, stosy książek do przeczytania. I cała reszta.
Oczywiście w tych pięknych okolicznościach przyrody, udaje mi się zrobić całkiem przyzwoite zdjęcia. Absolutnie nie przeszkadza mi brak palącego słońca, wprost przeciwnie. Cierpię jedynie na brak statywu, ale może wreszcie się dorobię ;)

A więc jak zawsze zapraszam na spam zdjęciowy.
Moja dzisiejsza modelka, to Samantha ( BB Doll Zone ), którą kupiłam całkiem przypadkowo i na totalnym spontanie jeszcze latem, od polskiej pośredniczki. Akurat miała ją w sklepie, więc nie musiałam na nią czekać miesiącami :D W moje łapki wpadła w ciągu tygodnia, a już w następnym była u naszej utalentowanej Shaiel na makijażu ♥









                                                      ~~ * ~~

 
Jestem strasznie zadowolona z zakupu tej miętowej peruki :) Nie mogłam się zdecydować, ale dziewczyny przekonały mnie, że będzie pasować. No i proszę. Trafiła w mój gust idealnie :D

Dziękuję za uwagę :) 
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz