niedziela, 13 września 2015

Spam zdjęciowy, czyli wspomnień kilka.

Dawno już mnie tu nie było. Bardzo dawno. Czas najwyższy odkurzyć trochę bloga i uzupełnić zdjęciami.
Tak więc zapraszam serdecznie :)



Sunny od Leeke World


Agatha


Piękny miś, którego wygrałam w rozdawajce Medveduski ♥




Autumn, Florence i jelonek :)







Misz masz zdjęciowy :D Ale za to jest kolorowo i pozytywnie :)


Większość zdjęć zrobiłam w arboretum, które jest chyba moim ulubionym plenerem lalkowym. Zawsze znajdzie się tam ciekawy zakątek, w którym można zrobić miłą sesję zdjęciową.

3 komentarze:

  1. Przepiękne masz te lale, nie wiadomo, która najładniejsza ;) Wszystkie takie kochane i słodkie :) Tylko pozazdrościć ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zdecydowanie ciężko powiedzieć która ładniejsza. Heee jak dla mnie wszystkie i miś też. Znacznie przykuł moją uwagę nawet nie wiem czemu bo towarzystwo ma prześliczne.

    OdpowiedzUsuń