środa, 10 września 2014

Spotkania lalkowe - MeetWawa 6.09.2014

A więc: szóstego września tego roku, miało miejsce kolejne spotkanie lalkowe, w którym miałam niezwykłą przyjemność brać udział :)
Miejsce spotkania: Gadka Szmatka - Warszawa. Lokal przesympatyczny, nic dziwnego, że dziewczyny urządzają w nim spotkania ze swoimi lalkowymi pięknościami :) Dużo miejsca, sporo światła, nic nie przeszkadza ( no, może poza dziećmi, które brykały naokoło ;) )
Uczestnicy : wiadomo - lalki! :D No i oczywiście ich urocze właścicielki, bez których spotkanie by się nie odbyło :> 

Nie przynudzając za bardzo, chwalę się zdjęciami. Było co fotografować! ♥




Gretel pokazała, że impreza była udana ;)


Panny celebrytki od Honoraty

Piękna Rebeca od Malkamy ♥

backstage :)

Momoko

Mroczna piękność Bożeny ♥ Zakochałam się >.<






Rheia Honoraty♥

♥♥♥





Shhh...




 Nie wszystko udało mi się złapać tak, jak bym chciała, niektórych lalek bałam się dotykać XD

Ale mam co podziwiać i o czym marzyć :)

Tak więc, do następnego spotkania.

                                                    ~~ * ~~


A na koniec regeneracyjna herbatka z mieszanki własnej :) 


                                          ~~ * ~~

8 komentarzy:

  1. Wszystkie lalki piękne, ale i mnie ujęła ta mhroczna Blajtka. Świetna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest genialna! Bardzo mi się podoba: jest świetnie zrobiona, mroczna i elegancka, trochę zadziora, ale z wyczuciem. Chciałabym taką :D

      Usuń
  2. Spotkanie bogate w różna charakterne lale :) jednak mroczna Blajtka rozłożyła mnie na łopatki!!! Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalek było sporo i to zupełnie różnych :) Fajnie zobaczyć je na żywo, dotknąć, dopytać o szczegóły. A blajtka p. Bożeny to cudo po prostu *.*

      Usuń
  3. przepiękne lale, wszystkie :) fajne sa takie spotkania lalkowe, jest potem co wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. To moje czwarte spotkanie i za każdym razem jestem coraz bardziej zachwycona tym wszystkim. Poza tym można się naprawdę zakochać w niektórych okazach :D

      Usuń
  4. Mroczna Blajtka urzekająca, ale ze wszystkich pokazanych najbardziej podoba mi się Rheia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudna ta mroczna panna :) A Rheia to piękna dziewczyna, zwłaszcza w takim wydaniu *.*

      Usuń