niedziela, 28 września 2014

Work in progres :)

No i mamy prawdziwą jesień. Taką z deszczem, wiatrem i całym dobrodziejstwem, którym nas obdarza :) Liście sypią się pod nogi, szeleszcząc zachęcająco, a ja tworzę swoją pierwszą blajtkę *.*
Nie powiem, bałam się brać dłuto do ręki, ale jakoś poszło >< Dziewczę dostało bardziej podrzeźbiony nosek, usta, a teraz robi się makijaż. Nie mogłam się zdecydować, co tak naprawdę chcę z nią zrobić, ale w końcu postawiłam na Panią Jesień. Kogoś to dziwi? ;)




Pierwsze próby z piegami

Tu już więcej detali :)

Pierwsza próba z powiekami ><


O ile makijaż na twarzy mi się podoba, to mam wrażenie, że powieki spaprałam koncertowo XD Jakby dziecko dobrało się do kredek >.< Tak więc na pewno je zmienię :)

W przerwach między malowaniem, oglądam stare filmy o Draculi i plotę warkocze mej nowej pannie, co by się zaprezentowała w pięknej fryzurze :)


                                                     ~~ * ~~

A tutaj dodatek jesienny ♥




Kawa ♥ 




Mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć wymarzony efekt na buzi Jesieni, no i na oczach. Jeszcze tylko dorwę się do jej eyechipów i rzęs i będzie gotowa :)


                                       ~~ * ~~

10 komentarzy:

  1. Ja za swoją jeszcze się nie zabrałam :\ coś mnie strach dopadł ;) powieki bardzo, ale to bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przełamałam i w końcu wzięłam do roboty, jakoś poszło :D Powieki niestety już wyczyściłam, ale ostateczny wzór będzie chyba taki sam, tylko bardziej dopracowany :) Dziękuję serdecznie za miłe słowa :*

      Usuń
  2. Piegi wyglądają obłędnie! Powieki też bardzo mi się podobają, mają charakter. I ten wzorek przypominający jesienne liście... Zdecydowanie zachowany klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Piegi uwielbiam, więc starałam się przy nich bardzo :D A wzorek na powiekach będzie jeszcze bardziej liściasty, przynajmniej takie mam założenie ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pięknie ci wyszła. Moim zdaniem powieki nie są złe. Klimat jest. Nie mogę już się jej doczekać w całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko :) Starałam się przy niej, ale wzorek na powiekach idzie do poprawki, już po fakcie XD

      Usuń
  4. No ja powieki też bym zostawiła, bo wyszły cudnie :) piegi bardzo realistyczne, ogółem bardzo ładnie wyszło, podziwiam i chętnie obejrzę skończoną pannę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piegi to moja miłość :3 Dziękuję. A powieki już czekają na poprawkę, choć klimat będzie zachowany :)

      Usuń
  5. wow. podobuje się mie ona bardzo (chyba mi zjadło komentarz).

    OdpowiedzUsuń