wtorek, 26 sierpnia 2014

Letnie spacery cz.II

Korzystając z pięknej pogody, znów zabrałam Anielę na spacer, a wraz z nią koleżankę z pracy. Było cudownie, dużo zieleni i słońca i oczywiście zdjęć :) Nie będę więc przynudzać i zapraszam do oglądania :)








                                                
                                                       ~~ * ~~

Aniela to tak wdzięczna modelka, że ciężko mi zabierać inne lalki do focenia XD Chyba muszę się zrehabilitować :>

W trakcie robienia zdjęć zagadnęła mnie pewna sympatyczna pani z dwiema dziewczynkami. Chyba Aniela przypadła jej do gustu :) To miłe, zachęca do działania.




Dziękuję :)

                                                       ~~ * ~~

6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Anieli tak dobrze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielka ma śliczną sukienkę- sama szyłaś?
    Za mną też łażą dzieciaki, gdy idę z lalkami na spacer, ale to tylko go urozmaica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, sukienkę uszyła zdolna Gabi ( http://jagodziankowylittleworld.blogspot.com/ ) Ja nie umiem jakoś ogarnąć maszyny do szycia :D

      Usuń
  3. Aniela to piękna lala. Ślicznie wygląda w tych długich włoskach no i w gabrysiowej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem z niej strasznie zadowolona :D A sukienki od Gabrysi są rewelacyjne :)

      Usuń