czwartek, 26 czerwca 2014

Brak czasu, nadmiar kawy i Kuna Domowa.

Herbata leje mi się litrami, a kawa hektolitrami >< W tym miesiącu chyba wyrobię dwie normy w pracy, a przynajmniej bardzo się do nich zbliżę. Z przepracowania ominęłam ostatnio trzy przystanki, wracając nocnym autobusem do domu XD Nie mam czasu na nic, nawet zdjęć nie mam kiedy zrobić, a przecież mam w domu piękną nową lokatorkę! O.O Jak to?!?
W ramach testu szczęścia, wzięłam udział w konkursie u  Kuny. Może się uda? ;) Baner obok, jak ktoś jest zainteresowany :)

Żeby nie było, że jestem ostatnim patentowanym leniem, pochwalę się fotkami, które udało mi się zrobić trochę wcześniej, ale nie miałam kiedy ich tu wrzucić >.<

Sezon truskawkowy :)

A to właśnie moja nowa panna ♥

Wycieczka w plener





I mały bonus. Szłam na spacer z zamiarem fotografowania lalek, a tu trafiło mi się kacze stadko :)

Dodaj napis



                                          I moje ukochane maki ♥



Pędzę po następną herbatę, może ta postawi mnie na nogi ;)

                                        ~~ * ~~

8 komentarzy:

  1. Jak to dobrze, że Anieli u Ciebie doskonale :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielka wyszła naprawdę ładnie, widać że jej dobrze u Ciebie. Ale jak Ty ogarniasz jej włosy? Przecież tego jest mnóstwo, nie plączą się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A z włosami nie mam jakoś problemu, ha! :D Od momentu zapoznania anielki i jej włosów z książkami, są całkiem ułożone XD Zdarza im się czasem zaplatać gdzieś w przestrzeni, ale całkiem je ogarniam ;) Poza tym lubię to, że jest ich tak dużo, bo fajnie się je układa :3

      Usuń
  3. ślicznie! zdjęcia z kaczuchami mnie rozczuliły, a maki wyszły cudownie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Spacer był udany i zaskakujący :) Liczę na więcej tak miłych niespodzianek :D

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia. Anielka to naprawdę śliczna lalka. Widzę też bliźniaczkę mojej J-doll ;D
    Pozdraawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, fajnie spotkać właścicielkę j-doll i to takiej samej :D

      Dziękuję, Anielka to wdzięczna modelka i bardzo fajnie pozuje :)

      Usuń