niedziela, 1 lutego 2015

~~ Nowa panna w domu! ~~

Jak pisałam wcześniej,  zrobiłam sobie spóźniony prezent gwiazdkowy, na który czekałam z wytęsknieniem. Sądziłam, że przyleci pod koniec lutego, lub na początku marca, a tu niespodzianka. Nie czekałam na nią nawet miesiąc :D Kiedy  ni stąd ni zowąd do drzwi zadzwonił kurier i zobaczyłam wielką paczkę, byłam nieźle zdziwiona.

Tak więc przedstawiam mój nowy nabytek, który będzie lekiem na wszystkie złe chwile. Jest tak słodka, że aż zęby bolą ;)
Oto Sunny, od Leeke World ♥


Tu zaraz po rozpakowaniu i założeniu oczu i wiga :)




                                   A tu już w pełnej okazałości :)      

                                             Jest cudowna ♥


Nowa żywica w domu, to zawsze wielka radość :)

14 komentarzy:

  1. Ma piękną buźkę, pierwszy raz widzę taką pannę, gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jest śliczna i słodka, strasznie się z niej cieszę :)

      Usuń
  2. Przepiękny ten słodki pyszczek :)
    Pozazdrościć ;)
    P.S. Czy mogłabym prosić o zdjęcie całej gromadki na blogu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest wspaniała :)
      Na pewno zrobię jakieś grupowe zdjęcie :D

      Usuń
  3. Piękna... bardzo subtelna uroda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyznaję, że jestem nią zauroczona, ten słodki pyszczek po prostu mnie rozbraja :D

      Usuń
  4. Zazdraszczam Ci z całego serca, jest przecudowna!!! Za leeke oglądam się już dobry miesiąc intensywnie, nie mogę się zdecydować która bardziej mi się podoba :) a najchętniej wzięłabym wszystkie :)
    Cudna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leeke są cudowne i takie trochę nietypowe. Jak będziesz się decydować, to polecam gorąco :D Są tak słodkie, że sam ich wygląd wywołuje u mnie dziki zaciesz na twarzy XD I od razu ćwicz podnoszenie ciężarów, bo to spory kawał żywicy! :)

      Usuń
  5. Właśnie ta trochę nietypowość mi się bardzo podoba, takie inne, ale kurczę nigdzie na stronie leeke nie widzę, jak wysoka jest. różne ciałka a nie podają wysokości, wymiarów, no chyba że źle szukam... Tak duża jest? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaaaaaaaaa znalazłam :) huhu, faktycznie kawał baby z niej, <3 chcę jeszcze bardziej. wszystkie. boszsz i co tu zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Któraś wreszcie sama do Ciebie przemówi :)
      Fakt, wszystkie są słodkie i ciężko wybrać tą jedną. Ja zawsze robię to drogą selekcji - wybieram te, które podobają mi się najbardziej, a potem je też poddaję tej samej selekcji i w końcu zostaje ta jedna :D

      Jak faktycznie się zastanawiasz, to obejrzyj zdjęcia ownerskie różnych modeli. Zdjęcia firmowe a stylizacje posiadaczy lalek, dają dobry punkt widzenia. Jest się bardziej obiektywnym :)

      Usuń
    2. No właśnie głównie sugeruję się ownerskimi, co można z niej zrobić a nie co zrobiła firma, i mam problem. Fogle mam problem bo stoję przed wyborem lalki i nie wiem czy sd czy msd a z tych nie wiem którą :facepalm: ale leeke kupię kiedyś na bank, teraz czy później nieważne, będę miała bo są cudne. :) na razie popodziwiam u Ciebie :)

      Usuń
  7. Mocno spóźnione gratulacje jest śliczna .

    OdpowiedzUsuń