piątek, 7 marca 2014

Wyszło słoneczko, wyszłam i ja ;)

 Wypełzłam z czeluści, więc będzie nowy post ☺

Pogoda aż prosi o wyjście z domu! A po porannym spacerku, chce się zrobić coś kreatywnego, więc skończyło się małą sesyjką mojej j-doll i nowej torby, którą zmajstrowałam dla mych panien w ramach rozpędu przy szyciu sweterka :)

Muszę przyznać, że szycie torebek bardzo do mnie przemawia, może dlatego, że wychodzą mi znacznie lepiej niż ubranka :D Powinnam chyba pomyśleć nad jakąś większą ilością. Są chętni? ;)

                                      To pierwsza torbą, którą zrobiłam.




                                                    A to ostatnia :)

 



                        I jeszcze moja Rapunzelka. Wciąż nie mam dla niej imienia ><

---------------
Dotarła do mnie nowa dostawa herbat. Jest pysznie :)


by google



9 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wyślę Ci zaproszenie na Etsy (będziesz miała dodatkowe darmowe wystawienia), bo tam na pewno znajdzie się mnóstwo chętnych na Twoje śliczne torebki. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma pojęcia jak to ogarnąć, taka mało światowa jestem ;) Najpierw chętnie poczytałabym Wasze opinie na temat rzeczonych torebek :)

      Usuń
    2. Torebki są piękne i warto je sprzedać, jeśli będziesz miała ochotę i czas na to. Pomogę Ci we wszystkim, nie martw się! PS Ja też uwielbiam soundtrack z 'Księżniczki Mononoke'. Co prawda, anime pamiętam bardzo słabo, ale do muzyki wracam często. I wzruszam się zawsze.

      Usuń
    3. Dziękuję, pomoc na pewno się przyda :)

      "Księżniczka Mononoke" to jeden z tych filmów, do których się chętnie wraca, a ścieżka dźwiękowa, jest po prostu genialna :)

      Usuń
  2. Ta kocia torebka podoba mi się najbardziej. Jest naprawdę urocza! Swoją drogą, masz piękne lalki. J-doll jest cudna i uwielbiam ten model w każdym calu, zwłaszcza na zdjęciach typowo ownerskich (notabene ciężko takie znaleźć na flickrze czy blogach, dlatego cieszę się, że tutaj trafiłam<3).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :) Takie miłe słowa to zawsze super motywacja, żeby robić coś dalej :)

      Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia :D

      Usuń